رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:به کسانی رأی دهیم که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای این که شاهد اعتلای روز افزون کشور عزیزمان باشیم سعی کنیم تا افرادی امین و متدین و کسانی که عاشق امام، انقلاب و رهبری هستند به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند و هدفی جز خدمت به مردم و کشور نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حیخجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم این مطلب را در جمع کارکنان و سربازان مرکزآموزش 01 شهدای وظیفه نیروی زمینی آجا، عنوان کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را جشن بزرگ و عید ملی دانست و با بیان این که انشاءالله این حماسه، زمینه‌ساز حضور عزتمندانه مردم در پای صندوق‌های رای خواهد بود، افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی خود درپای صندوق‌های رای، هفتم اسفندماه را به صحنه اقتدار و عظمت ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که دشمنان چشم طمع به این دو رویداد مهم یعنی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه دارند، تصریح کرد: هر رای این ملت همچون تیری بر قلب دشمنان و ایادی کفر و استکبار است و ملت ایران با حضور هوشمندانه در روز انتخابات، همانند حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن، تهدیدهای دشمنان را خنثی کرده و آن را به نقطه تحول تبدیل خواهند نمود.

حجت الاسلام آل هاشم تأکید کرد: باید به کسانی رأی دهیم که عاشق مردم و سرزمین ایران اسلامی هستند و خون شهدا را پایمال    نمی کنند و همواره در خط صحیح امام و در مسیری که رهبر فرزانه انقلاب ترسیم نموده اند گام بر می دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، دریای مواج

تاريخ : دو شنبه 3 اسفند 1394 | 5:44 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا